fbpx

Termeni și condiții

Înainte de a utiliza sau obține orice informații sau beneficia de orice serviciu prin intermediul site-ului maven.ro, vă invităm să citiți cu atenție Termenii și Condițiile expuse în cele ce urmează.

Prin accesarea, obținerea sau achiziționarea oricărui serviciu sau pachet de servicii, date, informații sau materiale puse la dispoziție prin intermediul secțiunii de e-commerce, dumneavoastră sunteți de acord să respectați acești Termeni și Condiții. De asemenea, administratorul își rezervă dreptul de a adăuga, completa sau modifică orice informație de pe site, fără a anunța în prealabil utilizatorii site-ului.

Entitatea SC MAVEN ADVERTISING SRL, în calitate de Titular, deține dreptul exclusiv de proprietate asupra conținutului website-ului www.maven.ro (denumit în continuare, Site). Titularul deține toate drepturile de proprietate intelectuală privind mărcile comerciale, mărcile de servicii, logo-urile, precum și toate materialele prezentate în acest site.

Utilizarea Site-ului și achiziționarea Produselor și Serviciilor digitale disponibile pe Site sunt reglementate de următorul set de Termene și condițiile (în continuare „TC” sau ”Contractul”), precum și de restul documentelor menționate în prezentul document, fiind aplicabile tuturor utilizatorilor, fie persoane fizice sau juridice, a site-ului https://maven.ro/ (denumit în continuare Site-ul sau platforma Maven Advertising).   

Accesarea, utilizarea sau achiziționarea oricăror produse și servicii puse la dispoziția Dvs. pe platforma Maven Advertising este supusă acceptării următorului set de  termene și condiții, ce formează Contractul dintre Societatea noastră, și dumneavoastră.  

 Vă rugăm să citiți cu atenție prezentul set de Termene și Condiții înainte de a vă înscrie la curs sau de a plasa comanda.  

Art 0. Părțile contractului

0.1 Prestatorul este SC MAVEN ADVERTISING SRL, cu sediul în Micșunelelor, Nr. 7, Loc. Lunca Cetățuii, Jud. Iași, înscrisa in Registrul Comerțului cu numărul J22/3339/2021, CUI 21027661., denumit în continuare Prestatorul.

0.2 Beneficiarul este persoana fizică sau juridică care accesează sau utilizează site-ul sau achiziționează produsele sau serviciile digitale puse la dispoziție de către Prestator și se identifică prin datele sale care apar pe factura de comandă care se generează în momentul completării formularului de înscriere și este denumit în continuare Beneficiar, Cursant sau Utilizator.

denumite în continuare în mod colectiv “Părțile” și în mod individual “Partea”

Art 1. Prevederi generale

1.1. Maven Marketing Shop reprezintă secțiunea de e-commerce pusă la dispoziția oricărui vizitator al site-ului, sub denumirea Shop, în vederea efectuării și plasării unor comenzi constând în unul sau mai multe servicii de marketing sau cursuri pe suport digital, precum și în vederea efectuării plăților aferente comenzilor plasate, în concordanță cu Termenii și Condițiile descrise în prezentul document.

1.2. Prin intermediul formularelor puse la dispoziție, vizitatorii site-ului pot solicita informații suplimentare cu privire la serviciile oferite de Titular și pot formula sugestii sau reclamații.

1.3. Utilizatorul poate accesa informațiile de pe site și vizualiza gama de Servicii de marketing a Shop-ului cu ajutorul oricărui dispozitiv conectat la Internet și a unui navigator precum: Google Chrome, Microsoft Edge, Mozilla Firefox, Opera sau Safari. Pentru plasarea Comenzilor, precum și pentru accesarea anumitor funcționalități ale Site-ului sau Shop-ului, vor fi necesare inclusiv un număr de telefon și o adresă de e-mail active.

1.4. Maven Advertising nu va fi răspunzătoare pentru calitatea conexiunii la internet, erorile de software sau alte defecte ale dispozitivului Utilizatorului în timpul efectuării tranzacțiilor în Maven Marketing Shop. Maven Advertising nu-și asumă răspunderea pentru eventualele întreruperi, defecțiuni și/sau întârzieri ale plasării și/sau preluării comenzilor, dacă acestea se datorează calității serviciilor oferite de către furnizorii de energie electrică, software, internet, service etc.

1.5. Nu este permisă utilizarea Maven Marketing Shop în alte scopuri, cu excepția celui destinat: achiziționarea de servicii de marketing sau cursuri pe suport digital. În aceeași măsură, este interzisă reproducerea sau stocarea conținutului, precum și trimiterea conținutului către orice alt mijloc de stocare a informației, cu scop comercial. Se interzice alterarea sau modificarea conținutului, logo-urilor sau elementelor care identifică drepturile de autor ale proprietarului asupra conținutului. Totodată, Utilizatorului nu îi sunt permise activitățile de intervenire asupra conținutului sau componentelor tehnice care pot genera un impact negativ asupra bunei funcționări a Maven Marketing Shop.

1.6. Prin suport digital se intelege o platforma de stocare de tip cloud in care se vor stoca cursurile achizitionate de pe pagina de magazin online. Astfel dupa achizitionarea unui curs online, cumparatorul va primi access in platforma de tip cloud (Google Drive, Playlist Youtube sau Platforma proprie Maven de vizualizare a cursului). La cererea explicita a clientului se poate trimite in formal digital, cu drepturi de vizionare online, alternative de vizualizare a continutului cursului achizitionat. 

 

Art 2. Politica de achiziționare de servicii de marketing sau cursuri pe suport digital din magazin

2.1. Secțiunea de e-commerce, Maven Marketing Shop, pune la dispoziția Utilizatorului, sub rezerva interdicțiilor comerciale sau restricțiilor rezultate din prevederile legale aplicabile, posibilitatea de a plasa o comandă de servicii disponibile, timp de 7 zile pe săptămână, 24 ore pe zi.

2.2. Pentru vizualizarea serviciilor de marketing sau cursuri pe suport digitalnu este necesară înregistrarea Utilizatorului. Pentru plasarea unei Comenzi de servicii din gama Maven Marketing Shop se va completa formularul de comandă cu datele specifice necesare pentru livrarea serviciilor de marketing sau a cursurilor pe material digital. De asemenea, se vor parcurge toți pașii necesari finalizării comenzii, până la efectuarea plății.

2.3. Un serviciu de marketing sau curs pe suport digital afișat pe Maven Marketing Shop, poate fi selectat de către Utilizator prin adăugarea în „Coș”, cu ajutorul butonului „Adaugă în coș” present pe fiecare rubrică, în dreptul fiecărui serviciu disponibil în cadrul Maven Marketing Shop. Odată cu selecția Serviciului/Pachetului de servicii de marketing sau cursuri pe suport digitalUtilizatorul poate consulta specificațiile și indicațiile menționate pe pagina dedicată fiecărui serviciu/pachet de servicii.

2.4. Utilizatorul poate vizualiza toate selecțiile realizate conform prevederilor art. 2.3. mai sus menționate, cu ajutorul butonului „Coș” din meniu, care va afișa selecțiile incluse în lista de servicii de marketing sau cursuri pe suport digital achiziționate. Lista de servicii disponibilă în cadrul secțiunii „Coș” va conține detalii referitoare la: denumirea Serviciului și/sau Pachetului de servicii de marketing sau cursuri pe suport digital selectate, prețul unitar al acestora, cantitatea și prețul total al comenzii.

2.5. Prețurile serviciilor de marketing sau cursurilor pe suport digital sunt cele afișate la data plasării comenzii. Prețurile serviciilor de marketing sau cursurilor pe suport digital oferite de Titular sunt afișate pe pagina fiecărui serviciu sau pachet de servicii, sunt exprimate în lei (RON) și conțin TVA. În cazul în care prețul nu este afișat, se oferă Utilizatorului posibilitatea de a solicita o ofertă, urmând să fiți contactat, în cel mai scurt timp posibil, de către un operator, pentru a vi se comunica prețul.

2.6. Maven Advertising își rezervă dreptul de a modifica anumite condiții de acordare, prețul și tipul serviciilor de marketing sau cursurilor pe suport digital disponibile în cadrul Maven Marketing Shop, fără a anunța Utilizatorul în prealabil. Modificările nu se vor putea aplica în cazul serviciilor deja achiziționate de către Utilizator, acestea din urmă fiind livrate în condițiile existente la momentul achiziționării, definit prin confirmarea comenzii plasate de către client.

2.7. În vederea plasării unei comenzi conținând servicii de marketing sau cursuri pe suport digital  selectate conform prevederilor art. 2.3, Utilizatorul trebuie să urmeze toți pașii necesari finalizării, incluzând:

  • Selectarea serviciilor de marketing sau cursurilor pe suport digital.
  • Furnizarea datelor solicitate, precum și detaliilor pentru facturare: Prenume, Nume, Nr. Telefon, Adresă de email, Stradă, Oraș, Județ.
  • Citirea și acceptarea Termenilor și Condițiilor și a Politicii de Confidențialitate a datelor cu caracter personal afișate.

2.8. Plasarea comenzii se face după îndeplinirea pașilor descriși în art II.7., cu ajutorul butonului „Plasează comanda”, care va redirecționa Utilizatorul către serviciul electronic al procesatorului de plăți, Stripe. Pentru autorizarea tranzacției, procesatorul de plăți va solicita Utilizatorului completarea datelor cardului, care nu vor fi în niciun fel prelucrate sau stocate de către Maven Advertising.  

2.9. Plata serviciilor se poate face exclusiv online, cu carduri de credit/debit emise sub sigla Visa și MasterCard (Visa/Visa Electron și MasterCard/Maestro), prin intermediul sistemului 3D Secure.

2.10. Maven Advertising nu percepe comisioane suplimentare pentru plățile online, și nici nu poate fi făcută responsabilă pentru eventualele costuri suplimentare suportate de Utilizator, pentru comisioane de conversie valutară și alte comisioane aplicate de banca emitentă a cardului folosit de Utilizator, în cazul în care cardul este asociat unui cont în altă monedă decât RON, tranzacțiile efectuându-se în lei, la cursul valutar al băncii emitente.

2.11. După efectuarea plății, va avea loc o confirmare a plății din partea operatorului de plăți electronice, prin trimiterea către Utilizator a unui e-mail de confirmare. Odată cu finalizarea plasării comenzii, Utilizatorul va primi un e-mail de confirmare a plasării Comenzii dar si instructiuni de intrare in posesie a cursului achizitionat si datele de logare pentru vizualizare si/sau descarcare, din partea Maven Advertising. Acesta trebuie păstrat pentru a putea fi vizualizat ulterior.

De asemenea, pe baza informațiilor deținute de Maven Advertising, și a celor furnizate de cumpărător, va fi emisă o factură pentru tranzacția efectuată.

2.13. Livrarea serviciilor de marketing sau cursurilor pe suport digital achiziționate va avea loc conform termenilor comunicați telefonic sau pe e-mail de către Maven Advertising după efectuarea comenzii și a plății. 

Definiții:

Shop – secțiune de e-commerce disponibilă în cadrul site-ului, prin care este pusă la dispoziția Utilizatorului posibilitatea de a plasa o comandă pentru unul sau mai multe servicii de marketing sau cursuri pe suport digital, oferite de către Prestator

Maven Advertising –  denumirea comercială pentru SC MAVEN ADVERTISING SRL, persoană juridică de naționalitate română, având sediul în Loc. Lunca Cetățuii , Str. Micșunelelor, Nr. 7, Jud. Iași, înregistrată la Registrul Comerțului sub Nr. J22/3339/2021, având cod de înregistrare fiscală CUI: 21027661.

Utilizator/Cumparator– orice persoană care accesează site-ul și Shop-ul, cu scopul de a accesa, obține sau achiziționa orice servicii de marketing sau cursuri pe suport digital, date, informații sau materiale puse la dispoziție prin intermediul site-ului sau Shop-ului.

Beneficiar – utilizatorul sau persoana fizică în beneficiul căreia se efectuează Comanda și plata serviciilor de marketing sau cursuri pe suport digital oferite de Maven Advertising.

Servicii de marketing sau cursuri pe suport digital – orice obiect corporal mobil care încorporează un conţinut digital sau un serviciu digital sau este interconectat cu acestea, astfel încât, în absenţa respectivului conţinut digital sau serviciu digital, bunurile nu şi-ar putea îndeplini funcţiile;  puse la dispoziție de către Maven Advertising, în secțiunea Maven Marketing Shop, care pot fi selectate și comandate de către Utilizator prin intermediul butonului „Adaugă în coș”, și achiziționate prin intermediul procesatorului de plăți electronice pus la dispoziție pe site.

Suport durabil – orice instrument care permite consumatorului sau comerciantului să stocheze informaţii care îi sunt adresate personal, într-un mod accesibil pentru referinţe ulterioare, pentru o perioadă adecvată scopului informaţiilor şi care permite reproducerea neschimbată a informaţiilor stocate (de ex. adresa de poștă electronică)

Comanda – reprezintă documentul electronic generat în urma accesării Shop-ului de către un Utilizator, prin care Utilizatorul își exprimă intenția de a achiziționa servicii de marketing sau cursuri pe suport digital prezente în Shop, în baza ofertei prezentate pe site, prin adăugarea serviciilor de marketing sau cursuri pe suport digital în „Coș”

Conţinut digital – date produse şi furnizate în format digital;
Contract la distanţă – orice contract încheiat între profesionist şi consumator în cadrul unui sistem de vânzări sau de prestare de servicii la distanţă organizat, fără prezenţa fizică simultană a profesionistului şi a consumatorului, cu utilizarea exclusivă a unuia sau a mai multor mijloace de comunicare la distanţă, până la şi inclusiv în momentul în care este încheiat contractul;

Contract – reprezintă prezentul accord al părților (Maven Advertising și Utilizator), ce se poate încheia valabil exclusiv în limba română, în condițiile prevăzute în prezentul document, având ca obiect achiziția, respectiv prestarea serviciilor de marketing sau cursuri solicitate. Data încheierii Contractului, reprezintă data la care se transmite confirmarea comenzii de către Maven Advertising.

Bunuri cu elemente digitale – orice obiect corporal mobil care încorporează un conţinut digital sau un serviciu digital sau este interconectat cu acestea, astfel încât, în absenţa respectivului conţinut digital sau serviciu digital, bunurile nu şi-ar putea îndeplini funcţiile;

Datele de logare – Informatiile de logare in platforma de vizualiare a cursului, cu ajutorul carora Beneficiarul intra in posesia cursului si a putea incepe vizualizarea acestuia.

Art.3 Obiectul Contractului

Obiectul Contractului îl reprezintă prestarea de servicii digitale și/sau furnizarea de produse digitale, constând în servicii de marketing sau cursuri pe suport digital, de către Prestator din gama de Marketing Shop prezentate pe platforma Maven Advertising sau prin alte mijloace sau canale de comunicare, Beneficiarului, în schimbul unui preț, pe bază de comandă respectiv înscriere în conformitate cu clauzele prevăzute în prezentul contract.
3.1. Momentul începerii prestării serviciilor este reprezentat de achizitia cursului pentru accesul pe platforma Maven Advertising aferent cursului/programului comandat respectiv la care s-a înscris Beneficiarul, achitarea prețului reprezintă acordul expres al Beneficiarului de începere a cursurilor oferite.

3.2. Specificațiile Produselor și Serviciilor digitale (descrierea cursului, structura/planul modulelor necesar pentru parcurgerea și însușirea lecțiilor) sunt comunicate de către Prestator Beneficiarului fie prin publicare pe Site sau în cadrul întâlnirii de informare și prezentare online stabilite între Beneficiar și reprezentanții Prestatorului.

3.3. Accesul și utilizarea Site-ului, precum și efectuarea comenzilor/înscrierilor, respectiv achiziționarea Produselor și prestarea Serviciilor digitale sunt supuse și reglementate de prezentul document, de politicile și/sau alte condiții disponibile pe Site, precum și de legislația aplicabilă în materie. Folosirea Site-ului, efectuarea comenzilor, achiziționarea și furnizarea Produselor și Serviciilor digitale nu sunt posibile în lipsa unui acord asupra Termenilor și Condițiilor. În situația în care nu sunteți de acord cu prevederile acestor documente, vă rugăm să nu utilizați Site-ul și să nu efectuați comenzi/înscrieri. 

Art.4 Încheierea și durata contractului

4.1 Prin acceptarea termenilor și condițiilor, respectiv prin efectuarea unei achizitii a unui curs, potrivit etapelor prevăzute pe site, urmată de comanda Beneficiarului și confirmarea comenzii de către Prestator, contractul se consideră încheiat între părți.

4.2 Prezentul document are valoare de contract, fiind valabil încheiat la distanță, exclusiv prin utilizarea de mijloace de comunicare la distanță, fără prezența fizică simultană a părților și fără a fi necesară semnătura părților (olografă sau electronică). Pentru evitarea oricărui dubiu, Părțile convin că semnătura nu reprezintă în niciun caz o condiție de validitate a Contractului.

4.3. Contractul se consideră încheiat între Părți la momentul primirii de către Beneficiar a e-mailului de confirmare a comenzii Beneficiarului și rămâne în vigoare până la data îndeplinirii obiectului său.

4.4 Se considera ca contractul este indeplinit, in momentul in care beneficiarul receptioneaza emailul de confirmare a comenzii cu datele de informare de logare in platforma si vizualizare a cursului. 

Art.5. Prețul contractului, modalitățile de plată si intrarea in posesie a serviciului sau cursului

5.1. Prețul serviciilor și produselor oferite de Prestator sunt afișate pe sectiunea de Shop a fiecarui produs in parte

5.2. Plata se va putea face online, cu cardul, prin intermediul unui procesator de plăți cu cardul.

5.3. Serviciile de marketing sau cursuri pe suport digital se pot plăti doar integral.

5.4. În situația în care Prestatorul oferă posibilitatea plății unui avans pentru prețul serviciilor de marketing sau cursuri pe suport digital, Beneficiarul poate opta pentru plata unui avans urmând ca diferența de preț să o plătească fie integral, fie în rate lunare. În situația în care Beneficiarul achită avansul și nu își mai îndeplinește obligația de plată a restului de preț, Beneficiarul pierde avansul achitat, nemaiputând solicita returnarea acestuia, cu excepția situațiilor în care sunt respectate clauzele referitoare la dreptul de retragere astfel cum acesta este reglementat în cuprinsul Anexei 1 din prezentul document.

5.5 Prestatorul va emite Beneficiarului o factură pentru produsele și serviciile digitale respectiv cursul/cursurile/programele achiziționate de pe Shop, scop în care Beneficiarul va furniza Prestatorului toate informațiile complete, corecte și actuale necesare emiterii facturii și a documentelor justificative prevăzute de lege.

5.6. Factura pentru orice comandă va putea fi regăsită în contul de utilizator de pe Site a Beneficiarului și descărcată din acea secțiune. 

5.7. Modalitatile de intrare in posesie a cursului- Imediat dupa confirmarea platii de catre procesatorul de plati, va fi generat un email automat care se va trimite catre beneficiar in maxim 12 ore de la confirmarea platii. De regula acest interval este de doar cateva minute, dar pot exista intarzieri independent de vointa prestatorului. Acest email va contine toate informatiile necesare de logare in platforma de vizualizare a cursului. In cazul in care Beneficiarul nu primeste emailurile automate, acesta poate notifica Prestatorul prin intermediul informatiilor de contact puse la dispozitie pe pagina de contact https://maven.ro/contact/ 
5.8 Durata de livrare a cursului sau serviciului – Imediat ce se confirma plata de catre procesator, se va trimite un email in termen de cateva minute dar nu mai tarziu de 12 ore, cu informatiile necesare de logare in platforma de vizualizare a cursului.

Art.6 Drepturi și obligații

6.1 Drepturile și Obligațiile Prestatorului 

6.1.1 Să furnizeze Produsele și Serviciile digitale, în condițiile prevăzute de prezentul document și de normele aplicabile. Obligația Prestatorului de furnizare a Produselor și Serviciilor digitale se consideră îndeplinită la momentul activării contului de utilizator a Beneficiarului pentru accesul la platforma Maven Advertising aferent cursului / cursurilor / programelor la care s-a înscris și pentru care a achitat prețul convenit. Beneficiarul nu va fi nevoit să instaleze niciun software suplimentar pentru urmărirea cursurilor.  

6.1.2 Să ofere Beneficiarului accesul la o modalitate de sprijin, sub forma unei modalitati de contact telefonice, email sau formular on-line, în măsura în care Beneficiarului trimite solicitarea de aderare la grupul respectiv de curs. Prestatorul, prin angajații ori interpușii acestuia vor sprijini Beneficiarul cu răspunsuri și informații utile. 

6.1.3 Să ofere serviciile și produsele solicitate în cele mai bune condiții şi la termenele stabilite și comunicate în prealabil Beneficiarului. 

6.1.4 Prestatorul isi rezervă dreptul de a modifica, completa sau actualiza prezentul set de termene si conditii informând Beneficiarul, prin anuntarea publica pe prima pagina a site-ului sau intr-o sectiune dedicata din aplicatia pentru cursanti, pentru ca Beneficiarul sa aiba posibilitatea de a se informa în mod complet. 

6.1.5 Să emită factura fiscală aferentă, în modalitățile și în termenul prevăzut în prezentul document.  

6.1.6 În cazul retragerii Beneficiarului din contract, Prestatorul va interzice orice utilizare ulterioară a conținutului digital sau a serviciului digital de către Beneficiar, în special prin blocarea accesului acestuia la conținutul digital sau la serviciul digital sau prin dezactivarea contului de utilizator al Beneficiarului. 

6.2 Drepturile și obligațiile Beneficiarului 

6.2.1. Să achite prețul convenit pentru serviciile contractate, la termenele stabilite. În cazul în care Beneficiarul nu onorează termenele de plata stabilite, Prestatorul este absolvit de obligația de prestare a serviciilor sau de livrarea produselor comandate și de obligația oferirii accesului la platformă sau oricăror facilități sau servicii conexe serviciilor sau produselor neachitate. 

6.2.2. Să respecte întocmai regulile de comunicare stabilite de Prestator și să nu folosească un limbaj nepotrivit sau licențios pe acest grup la adresa Prestatorului sau a oricărui alt participant în cadrul grupului sau cursului, fiind interzisă acestuia postarea de mesaje sau manifestarea unor atitudini apte de a provoca orice fel de daună sau ar periclita imaginea Prestatorului sau a oricărei alte persoane. Discuțiile și/sau argumentările se vor purta pe un ton colegial, mesajele care nu respectă aceste minime reguli de conduită urmând a fi eliminate de pe platformă fără a fi necesară vreo notificare prealabilă. 

6.2.3 În ipoteza în care Prestatorul apreciază că faptele/mesajele postate/limbajul/tonul folosit ar fi de natură a aduce prejudicii de orice fel sau a periclita imaginea acestuia ori sunt contrare normelor de drept, valorilor sociale/morale, ordinii publice sau bunelor moravuri, poate hotărî, după notificarea prealabilă a Beneficiarului, să scoată Beneficiarul  din grupul de suport, fără a mai avea acces la acesta.   

6.2.4. Scoaterea Beneficiarului din grupul de suport se va comunica prin intermediul platformei grupului de suport. Beneficiarul poate face opoziție în termen de 10 zile de la data la care a cunoscut sau trebuia să cunoască că a fost scos din grup, iar Prestatorul soluționează plângerea în termen de 5 zile de la primirea acesteia.  

6.2.5. Să nu pună la dispoziția nici unui terţ, indiferent de metodă ori suport, cu titlu gratuit sau oneros, cursul sau materialul de marketing pus la dispoziția sa de către Prestator, Beneficiarul având exclusiv dreptul de a folosi cursul spre îmbunătățirea abilităților personale sau ale angajaților săi. În acest sens Beneficiarul  este obligat să nu divulge userul și parola de conectare la contul de utilizator către terți. 

6.2.6. Să nu distribuie, să nu copieze, să nu reproducă, partajeze sau înstrăineze sub nicio formă linkuri de pe platforma Maven Advertising, cursurile sau orice materialele la care are acces Beneficiarulfără acordul prealabil scris al Prestatorului, acestea reprezintă proprietatea Prestatorului, fiind puse la dispoziție strict pentru folosința și uzul personal al Beneficiarului. 

6.2.7. Să nu aducă atingere imaginii Maven Advertising, participanților sau autorului și să respecte dreptul de proprietate intelectuală și confidențialitatea informațiilor și datelor la care are acces în baza raportului juridic cu Prestatorul.  

6.2.8. Să apere și să despăgubească Prestatorul împotriva oricăror reclamații, sesizări, pretenții ale unor terțe părți cu privire la modul în care Beneficiarul utilizează serviciile și produsele digitale ce fac obiectul prezentului Contract.  

6.2.9. Beneficiarul are dreptul să i se respecte confidențialitatea informațiilor și a datelor furnizate în temeiul prezentului document, inclusiv dreptul la confidențialitatea și protecția datelor cu caracter personal. 

6.2.10 Beneficiarul are dreptul să solicite și să obțină factura fiscală aferentă plății efectuate. 

6.2.11 Atunci când Beneficiarul își exercită dreptul de retragere în mod valabil, acesta are obligația de a se abține de la utilizarea conținutul digital sau serviciul digital oferit de Prestator, fiind interzisă punerea acestora la dispoziția terților. 

6.2.12. Beneficiarul poate oferi din proprie inițiativă sau la solicitarea Prestatorului sugestii, păreri, testimoniale în legătură cu serviciile și produsele Prestatorului. În acest sens Prestatorul va avea dreptul de a include sugestiile, părerile sau testimonialele cu privire la produsele și serviciile Prestatorului în articolele sau în materialele de prezentare ale Societății, precum și de a publica sugestiile, părerile sau testimonialele cu privire la serviciile și produsele Prestatorului în reviste și pe pagini web.  

Art.7 Dreptul de retragere

7.1. Beneficiari – comercianți  

Având în vedere prevederile OUG 34/2014, în situația în care Serviciile disponibile pe Site sunt achiziționate de comercianți, întrucât aceștia nu se încadrează în noțiunea de „consumator”, astfel cum este aceasta definită de legislația în vigoare, dreptul de retragere nu este aplicabil.  

7.2. Beneficiari – consumatori  

Dreptul de retragere aplicabil Beneficiarilor, care au calitatea de consumatori, potrivit definiției de mai sus, este reglementat în Anexa 1 la prezentul Contract.   

Art.8 Răspundere

8.1. Fiecare dintre părți este răspunzătoare pentru îndeplinirea întocmai, integral și la timp a tuturor obligațiilor asumate prin prezentul contract. 

8.2. Acceptarea termenilor și condițiilor contractuale se confirmă prin bifarea căsuței corespunzătoare de pe site. Prin accesarea site-ului, crearea Contului și utilizarea site-ului acceptați în mod expres și neechivoc termenii și condițiile site-ului în ultima lor versiune, comunicată în cadrul site-ului. 

8.3. Ulterior creării contului de utilizator, utilizarea conținutului echivalează cu acceptarea modificărilor intervenite asupra Termenelor și condițiilor site-ului și/sau a versiunilor actualizate ale Termenelor și condițiilor Site-ului.   

8.4. Prestatorul nu este răspunzător față de Beneficiar și nu va restitui, integral sau parțial, prețul dacă, fără a se limita la aceste situații, Beneficiarul în mod unilateral decide după începerea executării contractului să nu urmeze cursul, nu accesează și nu utilizează platformele și instrumentele digitale puse la dispoziție de Prestator, nu efectuează activitățile teoretice și practice incluse în curs. Prezenta prevedere nu va aduce atingere dreptului de retrage a Beneficiarului.  

8.5. Deoarece funcționarea serviciilor depinde de furnizorii de servicii internet Prestatorul nu poate garanta că serviciile oferite vor fi întotdeauna conforme cu dorințele Beneficiarului, neîntrerupte, la timp si fără erori, sau că erorile vor fi corectate în timp util, depinzând de ceilalți furnizori la rândul lui, astfel Prestatorul nu poate fi ținut răspunzător pentru aceste disfuncționalități.  

Art.9. Clauza de confidențialitate 

9.1. Beneficiarul se obligă să păstreze confidențialitatea față de terți, să nu dezvăluie sub nicio formă și prin niciun mijloc, să nu utilizeze în nicio modalitate, fie direct, fie indirect, fie în folos propriu, fie în folosul altuia, niciun fel de materiale, acte, date, informații rezultate din/în legătură cu relația contractual dintre părți sau altor aspecte confidențiale aparținând Prestatorului, de care Beneficiarul a luat la cunoștință în orice mod pe durata contractului.  

9.2. Obligația de confidențialitate, astfel cum este prevăzută mai sus, se menține în sarcina Beneficiarului timp de 10 (zece) ani de la data încetării prezentului contract. Prin informații confidențiale se înțelege orice informație aparținând Prestatorului, autorilor sau terților cu care Prestatorul are relații de afaceri sau privind activitatea acestora și care este transmisă de către Prestator în executarea Contractului, precum și orice împrejurare relevantă legată de Beneficiar (inclusiv, dar fără a se limita la cele prevăzute la lit. 1) – 3) de mai jos), indiferent dacă această informație a fost transmisă de către Prestator sau terți, primită de către Prestator în formă scrisă, orală sau în orice alt mod și care se referă inclusiv dar nelimitat la: 

  1. Planurile de afaceri, de marketing și financiare ale Prestatorului, precum și ale clienților acestuia și/sau ale terților cu care are relații de afaceri sau cu care intră în contact prin natura activității desfășurate; 
  2. Sistemul organizatoric, informațional și de management al Prestatorului; 
  3. Informații referitoare la numele clienților și furnizorilor Prestatorului, precum și orice alte informații referitoare la datele tehnice, financiare, comerciale, indiferent dacă în documentele respective figurează sau nu cuvintele “confidențial” ori “proprietate exclusivă”. 

9.3. Beneficiarul declară și înțelege că va folosi informațiile confidențiale care îi parvin pe parcursul executării prezentului Contract numai în interesul și în scopul îndeplinirii obligațiilor sale contractuale și se obligă să nu le transmită terților, indiferent de motiv și indiferent de forma în care ar putea fi transmise. 

9.4 Beneficiarul este de acord cu folosirea imaginii, fotografiilor, vocii și a asemănării sale, denumite ”Informații personale”, de către Prestator în scopul promovării de către Prestator a serviciilor sale.  

9.5 Orice declarații sau interviuri, precum și dezvăluirea oricăror informații către media în legătură cu cursul se poate face de Beneficiar numai cu acordul prealabil al Prestatorului, cu excepția situațiilor prevăzute expres de lege. 

Art.10. Drepturi de proprietare individuală

10.1. Toate drepturile ce decurg din dreptul de proprietate intelectuală asupra produselor și serviciilor digitale, cursurilor, modelelor de curs, precum și a oricărui material folosit de formatorii incluși în programul de curs, în timpul procesului de formare sunt proprietatea exclusivă a Prestatorului și sunt protejate de legislația în domeniul proprietății intelectuale. 

10.2.Denumirea, logo-ul, conținutul Site-ului, elementele grafice și de design, fotografiile, imaginile, semnele, textele, materialele video, precum și orice alte materiale transmise sub orice formă către Beneficiar (prin vizualizare directă pe site ori prin orice alte mijloace care aparțin sau au legătură cu Site-ul), precum și orice alte elemente ale site-ului sunt proprietatea Prestatorului și sunt protejate de legislația privind drepturile de proprietate intelectuală. Prin excepție, nu aparțin Prestatorului materialele, de orice natură, puse la dispoziția Utilizatorilor/Cursanților pe Site cu privire la care s-a indicat un alt titular de drepturi de proprietate intelectuală ori pentru care s-a arătat sursa materialului.  

10.3. Beneficiarii nu dobândesc niciun drept de proprietate ori de altă natură asupra sau în legătură cu Site-ul și cu platformele Prestatorului, cu întregul conținut al acestora ori asupra, fără a se limita la acestea, suportului de curs, webinariilor, materialelor de învățare (de orice natură și sub orice formă), metodologiilor, bazelor de date, cursurilor, testelor online, temelor, conținutului ș.a.m.d. puse la dispoziție de către Prestator sau cu care Beneficiarul a avut contact cu prilejul furnizării Produselor și Serviciilor digitale (denumite Materiale). Prestatorul oferă numai un drept de utilizare a acestora, conform clauzelor prezentului document.  

10.4. În sensul articolelor precedente, Materialele pot fi utilizate de Beneficiar exclusiv în scopul pentru care acestea au fost puse la dispoziție, în scop necomercial, fără nicio intenție de obținere a unor beneficii, de orice natură, pentru sine sau pentru altul. Este strict interzisă copierea, preluarea, reproducerea, publicarea, transmiterea, vânzarea, distribuirea totală sau parțială, în aceeași formă sau într-o formă modificată a Materialelor.  

10.5. De asemenea, Beneficiarilor le este interzis să realizeze acte care pot conduce la afectarea conținutului Site-ului și/sau a elementelor de securitate ale Site-ului ori a elementelor Site-ului menite să asigure protecția drepturilor de proprietate intelectuală și a datelor cu caracter personal.  

10.6. Încălcarea prevederilor prezentului capitol va atrage răspunderea potrivit legislației în vigoare. 

Art.11.  Clauza de neconcurență

11.1. Beneficiarul garantează și răspunde că nu va intra, în mod direct sau indirect, în concurență cu activitatea Prestatorului și nici nu va desfășura, în mod direct sau indirect, el însuși, angajați ori interpuși ai acestuia, cu titlu gratuit sau cu titlu oneros, alte cursuri care au obiect identic sau similar cu cel pus la dispoziția sa de către Prestator. 

11.2. În măsura în care această obligație este încălcată, Beneficiarul va fi ținut să acopere prejudiciul generat Prestatorului.   

Art.12.  Încetarea

12.1. Contractul dintre părți încetează de plin drept, fără a mai fi necesară intervenția instanțelor judecătorești ori alte formalități, în următoarele condiții: 

  1. Prin îndeplinirea obiectului Contractului; 
  2. Prin acordul ambelor Părți; 
  3. Prin reziliere de către Prestator, în caz de încălcare de către Beneficiarul-comerciant a uneia sau mai multor obligații asumate prin Contract. În aceste situații, rezilierea operează de plin drept, fără punere în întârziere, rezultând din simplul fapt al neexecutării, fără o notificare scrisă, fără acordarea unui termen de preaviz și fără a mai fi necesară intervenția unei instanțe judecătorești. Acesta este de drept în întârziere prin simplul fapt al neexecutării obligației/executării cu întârziere sau în mod necorespunzător. În aceste condiții, Beneficiarul-comerciant nu este îndreptățit la restituirea prețului achitat; 
  4. Prin reziliere de către Prestator, în caz de încălcare de către Beneficiarul-consumator a uneia sau mai multor obligații asumate prin Contract. În aceste situații, Prestatorul va notifica Beneficiarul-consumator în vederea remedierii / executării obligațiilor, iar în caz de neexecutare în termen de 15 zile de la primirea notificării, contractul se consideră reziliat, fără a mai fi necesară vreo altă formalitate. În aceste condiții, Beneficiarul-consumator nu este îndreptățit la restituirea prețului achitat;  
  5. Prin rezilierea de către Beneficiarul-consumator, în caz de încălcare de către Prestator a uneia sau mai multor obligații asumate prin Contract. În aceste situații, Beneficiarul-consumator va notifica Prestatorul  în vederea remedierii / executării obligațiilor, iar în caz de neexecutare în termen de 15 zile de la primirea notificării, contractul se consideră reziliat. 
  6. Prin exercitarea de către Beneficiarul-consumator a dreptului de retragere în condițiile prevăzute în prezentul document; 
  7. Prin denunțare unilaterală a Contractului, din inițiativa Prestatorului, cu acordarea unui termen de preaviz de 30 (treizeci) de zile. 

12.2. În cazul neachitării în termen a serviciilor contractate, Prestatorul este absolvit de obligația acordării produselor și serviciilor digitale  comandate. 

12.3. Încetarea Contractului nu va avea niciun efect asupra obligațiilor deja scadente ale Beneficiarului. Încetarea prezentului Contract nu dă naștere dreptului Beneficiarului de a obține restituirea sumelor achitate în avans, cu excepția situațiilor de forță majoră, în aceste din urmă situații numai dacă nu a început furnizarea Serviciilor și Produselor digitale. 

12.4. În caz de reziliere a Contractului din culpa Beneficiarului, Prestatorul are dreptul la repararea integrală a prejudiciului.   

12.5. Pentru situațiile în care Prestatorul poate fi ținut răspunzător pentru oricare și toate prejudiciile cauzate Beneficiarului-comerciant, răspunderea Prestatorul va fi limitată la prețul aferent Serviciilor și Produselor contractate de Cursant.  

Art.13. Forță majoră

13.1. Niciuna dintre Părți nu răspunde de neexecutarea la termen sau/și de executarea în mod necorespunzător – total sau parțial – a oricărei obligații care îi revine în baza prezentului contract, dacă neexecutarea sau executarea necorespunzătoare a obligației respective a fost cauzată de forța majoră, aşa cum este definită de lege. 

13.2. Partea care invocă forța majoră este obligată să notifice celeilalte părți, în termen de 5 (cinci) zile de producerea evenimentului și să ia toate masurile posibile în vederea limitării consecințelor lui. 

13.3. Dacă în termen de 10 (zece) de zile de la producere evenimentul respectiv nu încetează, părțile au dreptul să-şi notifice încetarea de plin drept a prezentului contact fără ca vreuna dintre ele să pretindă daune-interese. 

Art.14.  Alte clauze

14.1. Beneficiarul nu va fi îndreptățit să cesioneze și/sau să transfere drepturile și/sau obligaţiile rezultând sau derivând din curs către un terț fără consimțământul scris și prealabil al Prestatorului. 

14.2. Părţile înţeleg şi acceptă ca toate sumele primite din parteneriate, promovări şi/sau publicitate în legătură cu produsele și serviciile digitale ce fac obiectul prezentului document revin exclusiv Prestatorului. 

14.3 În cazul neachitării în mod integral, exact şi la timp a produselor și serviciilor digitale comandate,  conform prevederilor contractuale, Prestatorul este absolvit de obligația acordării/livrarii produselor și serviciilor digitale. 

14.4. Întârzierea la plată, peste data scadentă, dă dreptul Prestatorului de a întrerupe accesul la serviciile furnizate până la achitarea sumelor cuvenite, potrivit prevederilor contractuale. 

14.5. Prestatorul are dreptul de a refuza accesul pe Site și/sau plasarea, procesarea, acceptarea și onorarea unei comenzi, respectiv anularea comenzii sau suspendarea Serviciilor în următoarele situații, fără a se limita la acestea: 

  1. Prestatorul are suspiciuni rezonabile cu privire la identitatea Beneficiarului;  
  2. Prestatorul are suspiciuni rezonabile că Produsele și Serviciile digitale vor fi folosite în scopuri ilicite sau imorale ori în scopuri contrare prezentului document ori a legislației incidente;   
  3. Beneficiarul utilizează Site-ul și/sau Produsele și Serviciile digitale în mod abuziv, ilicit, imoral, ilegal; 
  4. Plata/tranzacția nu a fost confirmată și/sau există suspiciuni rezonabile cu privire la aceasta; 
  5. Beneficiarul are o conduită de natură a prejudicia drepturile, interesele și/sau imaginea Prestatorului,  a afiliaților săi ori a celorlalți Beneficiari; 
  6. Beneficiarul furnizează date false, incorecte sau incomplete și/sau plasează comenzi false ori frauduloase;  
  7. Beneficiarul nu respectă instrucțiunile prevăzute pe Site privind efectuarea unei Comenzi și/sau utilizarea Site-ului/Produselor și Serviciilor digitale;  
  8. Beneficiarul utilizează Site-ul în alte scop decât cel de informare și plasare comenzi respectiv nelegitime ori încalcă oricare dintre prevederile prezentului document, ale politicilor și documentelor la care se face referire în acest document, ale politicilor proprii unora dintre Produsele și Serviciile digitale sau instrumentele/platformele puse la dispoziția Beneficiarului de către Prestator, ale contractului și/sau ale legislației în vigoare; 
  9. Beneficiarul încalcă (sau există suspiciuni rezonabile că încălca) drepturile de proprietate intelectuală și / sau confidențialitatea informațiilor ce aparțin Prestatorului. 

14.6. În situațiile prevăzute mai sus, dacă este posibil, Prestatorul va informa în prealabil Beneficiarul cu privire la măsurile de urmează a fi luate și motivele pe care se întemeiază acestea și, dacă este cazul (dacă s-a realizat tranzacția), iar Prestatorul nu a suferit un prejudiciu, se va restitui Cursantului contravaloarea Produselor și Serviciilor digitale achiziționate. 

14.7. Dacă situațiile prevăzute mai sus constituie o încălcare a legii și/sau au generat prejudicii Prestatorului, Prestatorul va avea dreptul de a sesiza autoritățile competente pentru sancționarea persoanei vinovate și, de asemenea, dreptul de a parcurge toate procedurile prevăzute de lege în vederea reparării în integralitate a prejudiciilor suferite, prezente sau viitoare.  

Art.15.  Litigii 

15.1. Toate litigiile şi disputele referitoare la prezentul contract vor fi soluționate pe cale amiabilă. 

15.2. În cazul în care părţile nu reușesc pe cale amiabilă, orice litigiu decurgând din sau în legătură cu prezentul contract, inclusiv referitor la încheierea, nulitatea, interpretarea, executarea sau desființarea acestuia, va fi soluționat definitiv de către instanțele de judecată de drept comun. 

Art.16. Politica de returnare pentru servicii și produse digitale

Mai jos aveți Politica de Anulare a unei comenzi de produse digitale, servicii și cursuri online.

Anularea si returul comenzilor de servicii

16.1. Anularea SERVICIILOR de marketing digitale si cursuri online (carti, cursuri, materiale ce se descarca de pe Internet sau sunt folosite online, cloud) se poate efectua pana in momentul livrării serviciului sau cursului achiziționat. Parcurgerea unui curs înseamnă livrarea produsului digital și, potrivit DIRECTIVA (UE) 2019/2161 A PARLAMENTULUI EUROPEAN ȘI A CONSILIULUI din 27 noiembrie 2019 ( C 30- Dreptul de retragere), acesta este exceptat de la plata returului. După livarea serviciilor achizitionate, comanda nu mai poate fi anulata. Orice anulare tardiva a unei comenzi se va taxa cu intreaga valoare a respectivei comenzi.
In cazul in care anularea unei comenzi se face înaintea termenului mentionat, veti putea alege intre returnarea contravalorii comenzii sau convertirea sumei platite intr-un credit pe care il veti putea utiliza ulterior pentru un nou program.

16.2. Comenzile onorate – cursuri parcurse sau servicii de marketing digital nu se rambursează contravaloarea comenzii, nici nu e posibila convertirea acesteia într-un credit viitor in cazul anularii comenzii după data limita (conform DIRECTIVA (UE) 2019/2161 A PARLAMENTULUI EUROPEAN ȘI A CONSILIULUI din 27 noiembrie 2019).
Anulare unei comenzi se poate face printr-un e-mail la adresa: hello[at]maven[punct]ro

16.3. Dorința noastră este de a ne păstra clienții mulțumiți. Scrieți-ne la hello[at]maven[punct]ro despre situatia care va impune sa solicitați returul și, chiar daca produsele digitale sunt exceptate la returnarea plații, in condiții justificate, vom returna produsul.
16.4. Anularea comenzii de servicii, care se încadrează in condițiile de mai sus, duce la rambursarea contravalorii comenzii. Plata se va face de către SC MAVEN ADVERTISING SRL. către client in maxim 30 (treizeci de zile) de la primirea notificării de anulare. Suma înapoiata diferă in functie de momentul anularii comenzii:

  • Daca comanda s-a anulat integral, înainte ca serviciul sa fie livrat, SC MAVEN ADVERTISING SRL va achita integral valoarea comenzii.
  • Daca comanda s-a anulat in timpul desfasurarii serviciului, rambursarea sumei nu mai este posibila.
Art.17.  Clauze finale

17.1. Orice comunicare dintre părţi referitoare la prezentele termene şi condiţii poate fi transmisă prin e-mail sau scrisoare, potrivit dispozițiilor legale în vigoare. 

17.2.  Clauzele prezentelor termene şi condiţii se completează cu dispozițiile legale în vigoare. 

17.3. Prezentele termene şi condiţii se supun dispoziţiilor legii române. 

17.4. Prezentele termene şi condiţii nu aduc atingere niciunui alt contract încheiat între Părţi.  

17.5. În cazul oricărui conflict, inconsecvențe, neconcordanțe sau dispoziții derogatorii între prezentele Termene și Condiții și prevederile oricărui contract încheiat cu Beneficiarul respectivul contract va prevala.  

17.6. Prestatorul își rezervă dreptul de a modifica în orice moment prezentul document (Termene și condiții), varianta actualizată fiind disponibilă în permanență, în mod gratuit, pe Site, Secțiunea „Termene și condiții”.  

Actualizat la data de 14/08/2024.

ANEXA 1  

Informații privind exercitarea dreptului de retragere. Politica de retragere aplicabilă pentru persoanele fizice – consumatori 

Prezenta politică se aplică numai în situația Beneficiarilor, care au calitatea de consumatori.  

  1. Dreptul de retragere – reguli de aplicare 

Aveți dreptul de a vă retrage din prezentul contract, fără a preciza motivele, în termen de 14 zile. 

Perioada de retragere expiră după 14 zile începând de la data încheierii contractului (data confirmării de către Prestator a comenzii plasate de Beneficiar).  

Excepție:  

Vă informăm că dreptul de retragere nu este aplicabil, printre altele, în oricare dintre următoarele situații: (i) după prestarea integrală a serviciilor sau (ii) pentru furnizarea de conținut digital care nu este livrat pe un suport material, dacă a început executarea contractului. 

Vă rugăm să aveți în vedere că odată cu începerea executării contractului dintre dumneavoastră și Prestator și anume odată cu activarea contului de utilizator al dumneavoastră în vederea accesării platformei aferent cursului comandat de către dvs., veți pierde dreptul de retragere, în condițiile în care: ne-ați dat acordul prealabil expres pentru începerea executării în cursul perioadei de retragere și ați confirmat că ați luat cunoştinţă de faptul că veți pierde dreptul de retragere în consecință.  

Astfel, după activarea contului dumneavoastră de utilizator în vederea accesării platformei aferent cursului comandat nu mai aveți dreptul de retragere din contract, iar Prestatorul nu poate fi obligat la restituirea prețului.  

  1. Exercitarea dreptului de retragere  

Pentru a vă exercita dreptul de retragere trebuie să ne informați cu privire la decizia dvs. de a vă retrage din contract, utilizând o declarație neechivocă, prin oricare dintre următoarele modalități:  

  1. a) Prin scrisoare transmisă prin poștă/curier la adresa: SC MAVEN ADVERTISING SRL, strada Micșunelelor, Nr. 7, Loc. Lunca Cetățuii, Jud. Iași.
  2. b) Prin e-mail, la adresa: hello[at]maven[punct]ro
  3. c) Pe site: puteţi completa şi transmite electronic de pe site-ul nostru www.maven.ro formularul standard de retragere sau orice altă declaraţie neechivocă. Dacă folosiţi această opțiune, vă vom transmite fără întârziere, pe un suport durabil, de exemplu, prin e-mail, confirmarea de primire a cererii de retragere. 

Pentru exercitarea dreptului de retragere puteți folosi modelul de retragere alăturat; folosirea lui nu este însă obligatorie.  

Pentru a respecta termenul-limită de retragere este suficient să trimiteți comunicarea privind exercitarea dreptului de retragere înainte de expirarea perioadei de retragere. Dacă Beneficiarul nu își exercită dreptul de retragere înăuntrul termenului prevăzut mai sus, este decăzut din acest drept și nu va avea dreptul de a pretinde rambursarea sumei achitate. 

  1. Consecințele retragerii  

Dacă vă retrageți, vom rambursa orice sumă pe care am primit-o de la dumneavoastră, fără întârzieri nejustificate şi, în orice caz, nu mai târziu de 14 zile de la data la care suntem informaţi cu privire la decizia dumneavoastră de a vă retrage din prezentul contract.  

Vom efectua această rambursare folosind aceeaşi modalitate de plată ca şi cea folosită pentru tranzacţia iniţială, cu excepţia cazului în care v-aţi exprimat acordul expres pentru o altă modalitate de rambursare; în orice caz, nu vi se vor percepe comisioane ca urmare a unei astfel de rambursări. 

ANEXA 2 

Formular de retragere 

Prezentul formular se completează, se semnează și se transmite către Prestator numai dacă doriți să vă retrageți din contract. 

Către:  SC MAVEN ADVERTISING SRL, strada Micșunelelor, Nr. 7, Loc. Lunca Cetățuii, Jud. Iași., adresa de e-mail: hello[at]maven[punct]ro 

Numele și prenumele dvs.  ……………………………………………………………………………………………… 

(se va completa cu numele persoanei care exercită dreptul de retragere) 

Adresa dvs. ……………………………………………………………………………………………… 

(se va completa adresa persoanei care exercită dreptul de retragere).  

Adresa de e-mail: ……………………………………………………………………………………………… 

(dacă optați pentru transmiterea confirmării de primire a formularului de retragere prin e-mail) 

Vă informez prin prezenta cu privire la retragerea mea din contractul referitor la furnizarea următoarelor servicii / produse: 

……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………… 

(se va completa cu serviciile/produsele la care doriți să renunțați)  

Comandate la data ………………………………………………………………………  

(se va completa cu data plasării comenzii) 

Solicit returnarea banilor (dacă este cazul) în contul ………………………………………….………………………………………………… deschis la …………………………………………………………………., titularul contului …………………….. 

Semnătura consumatorului: 

________________________ 

(doar în cazul în care acest formular este notificat pe hârtie) 

Data: ………………………………………