fbpx

De ce au nevoie afacerile de Social Media Management?

De ce au nevoie afacerile de social media

Un studiu efectuat de Zippia (portal de career advice) arata faptul ca persoanele care lucreaza ca social media manageri sunt in prezent intr-un numar de aproximativ 27.000 numai in Statele Unite ale Americii. Acest lucru indica o necesitate tot mai mare a brandurilor de a delega aceasta responsabilitate, a promovarii in mediul online, catre specialisti dedicati in domeniu.

 

Daca si tu ai o afacere si vrei sa stii de ce ai nevoie de social media management, dar si care sunt acele solutii digitale care iti ajuta brandul sa iasa in evidenta, atunci discutam despre aceste aspecte in urmatorul material.

 

Componentele managementului social  media si echilibrarea acestora

            Pentru a intelege mai bine de ce au nevoie afacerile de social media management, este important sa enumeram elementele dinamice ale acestui domeniu, dupa cum urmeaza:

 

  • Buget de marketing
  • Content
  • User engagement (interactiune cu clientii)
  • Campanii de promovare

            Aceste patru elemente principale ale managementului social media trebuie sa fie in echilibru din punct de vedere al timpului alocat pentru fiecare dintre ele, dar si din punct de vedere al energiei investite.

 

Crearea de continut, bugetarea, programarea continutului sunt toate sarcini menite sa imbunatateasca imaginea unui brand in mediul online, dar si sa faciliteze accesul cat mai multor persoane la acel continut digital.

 

Pentru eficienta maxima, social media managerul are un rol esential in tot ceea ce tine de elementele de mai sus, managementul social media fiind de fapt tot ceea ce compune o strategie de marketing cu obiective realizabile.

 

Bucură-te de avantajele managementului social media, fără pericolul burnout-ului

            Managementul social media este un job full-time, nu o activitate pe care o poti face doar ocazional, asadar vei avea nevoie de minim o persoana cu pregatire si cu experienta in domeniu, pentru a prelua tot acest ”departament” si pentru a te putea degreva de sarcini in plus.

 

Indiferent de pozitia pe care o ai in raport cu brandul respectiv, este important sa ai opinii si sa participi la dezbateri legate de strategia de promovare in mediul online, insa implementarea in sine poate sa devina responsabilitatea unui specialist care intelege in detaliu domeniul, care are abilitati organizatorice, abilitati de creare continut si, desigur, foarte multa creativitate.

 

Externalizarea serviciilor, o alegere inteligenta

            Pentru a evita sa te impovarezi cu prea multe sarcini si pentru a eficientiza procesele de promovare, este recomandat sa optezi pentru externalizarea serviciilor de management social media.

 

In acest mod, beneficiezi de preturi raportate la volumul de munca si nu este nevoie sa angajezi intern persoane dedicate. Acest lucru reduce din cheltuieli pe termen lung si, de asemenea, iti permite colaborarea cu echipe ce pot realiza un pachet complet ce cuprinde un audit social media, crearea de continut, cat si celelalte activitati pe care le presupune managementul social media.

 

Cum te putem ajuta sa-ti atingi obiectivele?

            Agentia noastra vine in sprijinul clientilor si partenerilor cu solutii personalizate, bazate intotdeauna pe nevoile principale le acestora, pe instrumentele de promovare avute la dispozitie, dar si pe o strategie foarte bine gandita, care devine un adevarat plan de bataie in social media si care sufera modificari doar in situatii exceptionale, pastrand totusi dinamismul specific vitezei din mediul online. Asadar, iata care sunt principalele avantaje pe care le vei avea daca alegi sa lucrezi cu noi:

  • Continutul este adaptat la nevoile si la preferintele publicului tinta, etapa de research si de creare a strategiei fiind o zona in care ne concentram eforturile pentru ca rezultatele sa fie cat mai bune.
  • Interactiunea cu clientii are continuitate, iar acestia sunt in permanent contact cu brandul tau, cu scopul final de a genera conversii, dar si cum ideea de a transforma afacerea intr-o sursa cunoscuta, relevanta, de infomare.
  • Bugetul de gestionare a retelelor sociale este scalat corect si gestionat cu prudenta si in mod planificat.
  • Pachetul de servicii de social media management poate fi impartit in doua elemente, organic si platit, in functie de necesitati si de prioritati.
  • Putem testa diverse tipuri de continut digital, pastrand obiectivele principale si brand voice-ul.

 Cauti agentia de marketing potrivita? Cautarile tale se opresc la noi!

            In cazul in care esti in cautarea unei agentii potrivite pentru a se ocupa de managementul social media, ai ajuns exact unde trebuie. Cu ajutorul nostru vei reusi sa ai o strategie de promovare care sa corespunda cu obiectivele pe care le ai, fiind in acelasi timp intotdeauna la curent cu noutatile. Suntem profesionisti si proactivi, iar organizarea este una dintre calitatile noastre de baza, asa ca te asteptam sa ne contactezi pentru a pune impreuna bazele promovarii prin oricare dintre mijloacele de care ai nevoie.

Trimite mai departe:

Alătură-te comunității Maven!

Înscriete pe Maven Digital Marketing Online Store pentru a profita de materialele educaționale gratuite și ofertele speciale.

Caută

Autor:

Articole Recente: