fbpx

De ce ai nevoie de fotografie de produs?

fotografie de produs

De ce fotografia de produs este importantă pentru afacerea ta?

          Prin fotografie de produs nu încerci doar să convingi oamenii să îți cumpere produsele ci le capeți încrederea prin faptul că ceea ce văd este într-adevăr ceea ce au nevoie și îi transformi în clienți fideli capabili să te recomande, pentru și mai multe posibile vânzări. Mai ales când din cauza evenimentelor globale recente popularitatea cumpărăturilor online crește din ce în ce mai mult. Nu numai că oamnii pot găsi aproape tot au nevoie la distanță de un simplu clic sau atingere de ecran, dar cumpărăturile online trebuie să fie eficiente din punct de vedere al timpului, ceea ce este un lucru pe care cumpărătorii îl caută. Oamenii nu au timpul și răbdarea necesară să caute fotografii mai detaliate în altă parte, ca apoi să revină să cumpere tot de la tine, chiar dacă este mai ieftin.

          Puterea unei imagini este de necontestat, iar dacă fotografia de produs de pe site-ul tău nu include imagini cel puțin excepționale, care să capteze atenția într-o fracțiune de secundă, atunci pierdeți multe conversii sau posibile vânzări.
Fotografia de produs este atât de importantă încât ar putea face diferența dintre o vânzare  și bani cheltuiți degeaba pentru clickuri, fară a converti într-o vânzare.

Îți construiește brandul pe termen lung.

        Investiția în fotografie de produs nu este un plan pe termen scurt, ci o investiție pe termen lung pentru ca afacerea ta să fie recunoscută ca lider în industrie. Asocierea brandului tău cu fotografii de produse realizate profesionist și în mod constant pe toate canelele de comunicare, fie ele social media sau website, pe parcursul a mai multor luni, poate comunica către publicul țintă faptul că afacerea ta are în vedere următoarele valori:

  • Profesionalism
  • Valoare
  • Calitate
  • Diversitate
  • Inovare

          Ceea ce îi ajută pe clienți să creadă că afacerea ta se preocupă cu adevărat de nevoile, dorințele și temerile lor, ceea ce îi va motiva să devină fani și, în cele din urmă, clienți loiali care for cumpără în mod repetat produsele.

Promovează comunicarea pasivă prin fotografie de produs.

          Suntem creaturi vizuale, ceea ce înseamnă că imaginile vorbesc mai tare decât cuvintele. Mai ales în lumea digitală în care trăim acum. Oamenii au deficit de atenție acum mai mult ca niciodată. Astfel, atunci când parcurg diverse platforme online sau social media, au foarte puțin timp și chiar mult mai puțină răbdare pentru a citi tot textul sau descrierile produselor.

De aceea, acum mai mult ca oricând, este crucial pentru succesul afacerii tale să invesești în fotografie de produs puternică și de impact care să le capteze instantaneu atenția clienților tăi.

Setează așteptările corecte cu privire la calitatea produsului.

          22% din produsele vândute online sunt returnate pentru că „articolele arată diferit față de fotografiile prezentate pe site”. Convingerea oamenilor să cumpere produse offline este comparativ mai ușoară decât online, deoarece clientul poate vedea și atinge fizic produsul. Astfel că realizarea unor fotografii profesionale ale produselor care să spună povestea pe care dorești să o spui stabilește din start așteptările clienților cu privire la ceea ce privesc, la calitatea sau specificațiile lor. De asemenea, fotografiile de produs făcute într-un mod profesionist ajută la înlăturarea potențialei frici sau ezitări pe care aceștia le pot avea cu privire la calitate, culori, mărime sau alte repere vizuale.

Fotografiile de calitate care spun povestea corectă vor satisface așteptările clienților și îi vor face pe aceștia sa cumpere fără ezitare.

Captează starea de spirit a clientului

          Nu-ți poți invita clienții la o sesiune de jogging împreună ca să se convingă cât de confortabili sunt adidașii pe care îi vinzi pe site, dar poți transmite acest sentiment prin fotografiile pe care le afișezi pe pagina de produs pe propriul site și pe rețelele de socializare.

Transmite-le subliminal, cu ajutorul fotografiilor profesionale de produs că produsul tău este soluția supremă pentru toate problemele pe care le pot avea.
Fotografia de produs perfect realizată, în cadrul ideal care oferă o soluție vizuală atrage atenția în câteva nano-secunde, ceea ce va crește șansele unei conversii și a unei vânzări.

Ține concurenții la distanță

          S-ar putea să crezi că produsul tău este 100% unic, dar acest lucru nu este 100% adevărat. Cel mai probabil există alți vânzători care vând deja produse care au aceleași caracteristici ca și al tău.

Modalitatea de a-ți pune concurenții în dificultate și chiar acoperi este prin diferențierea dată de fotografiile de produs care vorbesc de la sine. Arătă clienților că produsele tale sunt mai calitative prin detalii și unghiuri care le avantajează, sunt mai bune pentru că rezolvă mai bine anumite nevoi ale clienților, folosind fotografii de produs de înaltă calitate.

Concluzia?

          Investind în fotografii profesionale de produs nu vei economisi doar timp, ci și multe bătăi de cap, efort și bani. Există multe modalități de a-ți crește vânzările de produse, dar fotografiile de înaltă calitate ale produselor care atrag atenția consumatorilor e cea mai la îndemâna și accesibilă metodă care vine într-o completare ideala cu celelate componente ale strategiei tale de marketing și promovare deoarece aceste fotografii, odată făcute, pot fi refolosite la nesfârșit și cu alte scopuri, cum ar fi: 

  • Postări social media
  • Campanii de email
  • Reclame pe Google Display Ads
  • Bannere
  • Materiale printate
  • Etc

În aceste vremuri o afacere predominant online, la fel ca și a ta, trebuie să valorifice la maximum fotografia de produs facută profesionist pentru a influența clienții să îți cumpere produsele. De aceea îți spunem că și noi producem conținut foto-video care inspiră.​ Vezi oferta noastră de servicii de fotografie de produs și producție video comercială.

Trimite mai departe:

Alătură-te comunității Maven!

Înscriete pe Maven Digital Marketing Online Store pentru a profita de materialele educaționale gratuite și ofertele speciale.

Caută

Autor:

Articole Recente: