Pasul de creare logo ar putea să nu pară cel mai important lucru de făcut atunci când te gândești la tot ceea ce înseamnă demararea unei afaceri.
Undeva în adâncul minții tale, o voce mică spune: „Poate că nici nu am nevoie de un logo”. Acea voce este complet eronată, așa că nu-i acorda atenție.
A avea un logo este la fel de important pentru a construi o afacere de succes ca și a avea articole de înaltă calitate și recomandări entuziaste.
Deci, ce face un logo semnificativ? Acesta atrage atenția, lasă o impresie de durată, formează baza identității afacerii tale, este memorabil, te distinge de concurenți, încurajează loialitatea mărcii și este așteptat de publicul țintă.
Să examinăm fiecare dintre aceste lucruri mai detaliat mai jos.
1. Atrage atenția
Astăzi, atenția oamenilor este de scurtă durată, în special cea a consumatorilor.
În prezent, companiile au aproximativ doar 2 secunde pentru a convinge clienții potențiali că articolele sau serviciile lor merită.
Iti prezint logo-ul.
Convingerile de bază ale unei companii pot fi comunicate în mod interesant printr-un logo, care poate capta rapid atenția vizitatorilor. Dacă ai un logo puternic care să iti reprezinte afacerea, acea perioadă scurtă de atenție – știi, cea care îi face pe clienți să judece afacerea după aspectul său – poate lucra în favoarea ta.
2. Face o primă impresie puternica
Oportunitatea de a obține acest lucru în mod corespunzător este o singură dată.
Logo-ul unei companii servește ca prim contact cu clienții. Dacă este făcut corect, poate stimula curiozitatea oamenilor și îi poate încuraja să afle mai multe despre afacerea ta; dacă nu, ai pierdut efectiv un întreg grup de potențiali clienți.
(Glumim, oarecum).
Folosind această primă impresie, poti exprima imediat că esti proprietar pe produsul (produselor) pe care îl oferi sau al nișei pe care o domini.
Ai mingi de baschet pentru femei care au aderență îmbunătățită? Au nevoie, în special, antreprenorii începători de consilierea ta financiară? Logo-ul companiei tale te stabilește imediat ca lider în industria ta.
3. Este fundamentul identității mărcii tale
Pur și simplu, transmiterea unei povești care va afecta emoțiile cumpărătorilor este cheia succesului branding-ului. Deși logo-ul unei companii este doar un aspect al mărcii sale, el formează baza pentru povestea completă pe care se bazează brandul. Povestea pe care încerci să o spui va dicta culorile, tonurile și fonturile pe care le folosești, iar logo-ul tău creează scena pentru această poveste. Ulterior, aceste componente vor apărea în toate produsele tale de branding, inclusiv în antet, cărți de vizită, landing pages și multe altele, creând o identitate de marcă clară, care poate fi comercializată.
4. Este memorabil
Clienții folosesc logo-urile ca punct de identificare; le folosesc ca simbol pentru a iti recunoaște afacerea. Într-o lume ideală, vrei ca oamenii să asocieze imediat logo-ul companiei tale cu amintiri despre ceea ce face aceasta și, mai important, cum îi face să se simtă. Deoarece un logo bun este un aspect atrăgător din punct de vedere vizual, îi ajută pe oameni să-și amintească marca într-un mod favorabil, pe care numele afacerii tale nu ar putea. În plus, dacă suntem complet sinceri, o parte din publicul tău poate uita numele companiei tale (nu o lua personal; este natura umană), dar vor conecta instantaneu logo-ul tău cu amintirile despre brandul tău.
5. Te separă de competiție
Îndrăznește să fii unic cu logo-ul tău, deoarece le comunică clienților ceea ce face compania ta special. Pot exista 50 de cafenele în orașul tău, dar numai a ta este dedicata durabilității, iar logo-ul tău verde și pământesc clarifică acest aspect. Prin utilizarea imaginii perfecte sau a fontului adecvat, un logo al companiei bine conceput poate transmite orice, de la fundalul companiei (profesional, relaxat, distractiv) până la obiectivul acesteia (divertisment, eficiență și inovație). Cu alte cuvinte, logo-ul tău este o platformă pentru a-ți exprima principiile și a le demonstra de ce ești mai bun decât rivalii tăi.
6. Stimulează loialitatea mărcii
Consumatorii tânjesc după stabilitate, spune-o împreună cu mine.
O gamă largă de consumatori vor deveni din ce în ce mai familiarizați cu logo-ul afacerii tale pe măsură ce marca ta se extinde, iar această familiaritate stimulează ideea că ești de încredere și abordabil.
De exemplu: dacă ești în căutarea hainelor sport și vezi o pereche de pantaloni de sport cu sigla Nike, ești gata să-i cumperi imediat. De ce? Pentru că Nike este un brand în care ai încredere, atunci când porți haine Nike, știi că ești pe mâini bune. Un logo bine conceput stabilește încredere, iar loialitatea față de brand urmează rapid.
Odată ce te plac, clienții tăi se vor întoarce la tine din nou și din nou, iar primul lucru pe care îl vor căuta este logo-ul tău.
7. Audiența ta îl așteaptă
În plus, dar nu în ultimul rând: când văd orice comunicare de la compania ta, publicul tău o va scana imediat în căutarea logo-ul. Toate materialele tale de marketing, inclusiv cărți de vizită, fluturasi, reclame etc., ar trebui să prezinte logo-ul în mod vizibil.
Pierzi șansa de a-ți face compania să rămână în mintea publicului tău dacă nu ai un logo (și mai ales unul care iese în evidență).
Deci iată 7 dintre motivele pentru care ai nevoie de un logo pentru afacerea ta! După cum poți vedea, a avea un logo este esențial pentru a crea un brand și o afacere de succes. Iar crearea unui logo profesional nu trebuie să fie dificilă și să-ți ocupe timpul.
Achiziționează on-line serviciul de creare logo
Tot ce trebuie să faci este să ne furnizezi câteva informații despre compania ta, astfel încât să putem crea un logo pentru afacerea ta. Apoi decidem ce culori și fonturi exprimă cel mai bine caracterul mărcii tale, după care Maven se va pune pe treabă creând un logo perfect pentru tine, care se potrivește exact cu misiunea mărcii tale.
Achiziționează serviciul de creare logo, foarte ușor, chiar din magazinul online Maven.