fbpx

8 Motive pentru care ai nevoie de un website de prezentare

8 Motive pentru care afacerea ta are nevoie de un website de prezentare

Indiferent de industrie, prezența unui business pe internet poate afecta semnificativ succesul acestuia. Unele companii de astăzi încă nu înțeleg ca majoritatea clienților lor vor caută sa le viziteze site-ul înainte de a finaliza o achiziție. Așadar, lipsa unui website de prezentare poate reprezenta un handicap intr-o piata deja aglomerata.

Pentru a genera mai multe venituri, a avea o bună prezență online – în special un website – poate face toată diferența. Uneori, companiile ezită să intre online, deoarece cred că le lipsesc cunoștințele tehnice și abilitățile de gestionare a site-urilor web. Alteori, companiile sunt îngrijorate de costuri. Iată principalele argumente care sperăm să te convingă că, compania ta trebuie sa fie prezentă și în mediul online:

      1. Găsește clienți noi 

Oamenii folosesc astăzi internetul așa cum foloseau cartea de telefon cu ani în urmă. Dacă nu ai un site web, acesta trimite un mesaj că afacerea ta este blocată în trecut, că nu mai ești deschis sau că nu ești interesat să găsești clienți noi – iar acestea cu siguranță nu sunt mesajele pe care vrei sa le transmiți!

      2. Crește vizibilitatea afacerii ta în online

Poate fi dificil să ieși în evidență într-o piață aglomerată. Afacerea ta își poate spori vizibilitatea online și se poate deosebi de concurența prin crearea unui site web.

     3. Un website de prezentare interacționează cu potențialii clienți non-stop

Website-ul va funcționa în continuare chiar și atunci când se termina programul de lucru. Clienții pot afla mai multe despre compania ta oricând doresc. Este de preferat în locul înmânării a cărților de vizită miilor de persoane.

     4. Adaugă credibilitate și încredere afacerii tale

Afacerea ta necesită un site web în primul rând, pentru că oferă o imagine mai profesională. Un sondaj VeriSign a arătat că 84% dintre consumatorii de astăzi cred că a avea un website oferă companiei o imagine mai respectabilă fata de companiile care pur și simplu folosesc doar paginile de social media.

În plus, un sondaj efectuat pe peste 500 de consumatori dezvăluie că 50% dintre respondenți consideră că designul website-ului unei companii este esențial pentru brandul său general.

      5. Iți prezinți serviciile și produsele

Indiferent de tipul de afacere pe care îl ai, printr-un site web iti poti prezenta expertiza și îți poți demonstra munca într-un mod unic.

Te poate ajuta să-ți suplimentezi veniturile și să atragi clienți noi care-ți vor găsi serviciile și produsele prin Google și alte motoare de căutare.

     6. Îmbunătățește eficienta reclamelor

A avea un site web pentru afacerea ta îți oferă o prezență automată pe internet și îmbunătățește eforturile de marketing online, cum ar fi blogging-ul și SEO.

Dacă ești online și ai un site web optimizat pentru SEO, poti apărea în rezultatele căutării Google fara a fi nevoit sa iti faci promovare platita. Ca urmare, ai șansa de a iți crește semnificativ baza de clienți, scăzând in acelasi timp costurile cu promovarea.

      7. Îți creezi un brand puternic

Unul dintre cele mai importante lucruri pe care il poti face este să iți prezinți brandul și afacerea potențialilor cumpărători. Clienții sunt mai susceptibili să cumpere de la tine dacă spui clar cine esti, în ce crezi și ce reprezinți.

În plus, acest lucru te poate ajuta să te evidențiezi din mulțime. Poate fi foarte dificil să realizezi acest lucru fără un site web, deoarece clienților le va fi dificil să găsească informații de încredere și de înaltă calitate despre compania ta.

Adevărul este că un brand fără un site web nu este altceva decât un mic butic. Nu contează cât de bune sunt produsele pe care le vinzi, sau cât de eficiente servicii oferi – nu mulți oameni vor putea ști despre asta.

Așadar, dacă dorești ca brandul tău să strălucească și ca oamenii să iti cunoască afacerea și să vorbească despre ea, îți trebuie un website.

       8. Concurența ta are deja un website

Deși poate suna ca un clișeu, această idee este destul de validă. În piață, nu ești singur. Bunurile și serviciile identice pe care intenționezi să le vinzi sunt deja vândute de mii de companii, dintre care multe au probabil și site-uri web. Acest lucru indică faptul că, dacă iau în considerare toate problemele pe care acest blog le-a abordat anterior, aceștia sunt deja într-o poziție favorabilă. Își expun produsele/serviciile în cel mai bun mod posibil, par mai cunoscuți pe piață, au stabilit deja o bază de încredere a publicului și câștigă și din căutările Google.

Un website de prezentare este esențial pentru afaceri  in ziua de astăzi. Recomand cu tărie să îți creezi unul dacă nu ai făcut-o deja. Îl poți îmbunătăți în timp, dar important este să începi.

Dacă vrei sa faci un lucru astăzi pentru a crește succesul companiei tale, atunci fa o prioritate din crearea unui website. A fi o afacere mai bună este simplu: Fa un website de prezentare afacerii tale!

Trimite mai departe:

Alătură-te comunității Maven!

Înscriete pe Maven Digital Marketing Online Store pentru a profita de materialele educaționale gratuite și ofertele speciale.

Caută

Autor:

Articole Recente: