Optimizarea SEO poate oferi unui startup multe avantaje, inclusiv trafic online mai mare și clienți potențiali mai calificați care intră în canalul de vânzări atunci când este realizat strategic. Practic, SEO are capacitatea de a crește cantitatea de atenție organică pe care o primește compania ta, ceea ce înseamnă că nu te costă nimic. Poți crea conținut captivant și bine cotat pentru a ajunge la publicul țintă într-un mod care să le îndeplinească cerințele prin înțelegerea elementelor fundamentale ale SEO. Puteți spori implicarea și creșterea afacerii învățând și punând în practică cele mai bune practici SEO.
Ce este SEO?
Optimizarea pentru motoarele de căutare este un set de practici pe care orice creator de conținut le poate folosi pentru a ajuta anumite pagini web să se claseze mai sus în rezultatele căutării (adică, aducând conținutul mai aproape de partea de sus a primei pagini pe orice site de motor de căutare, unde utilizatorii sunt mai susceptibili de a vedea și faceți clic pe el). Aceste practici pot aduce mai mult trafic pe site-ul dvs., ceea ce vă va crește atât vizibilitatea, cât și veniturile. Cu toate acestea, este important să rețineți că SEO nu este ceva ce faceți o dată și uitați. SEO eficient ar trebui să devină metoda standard în care creați conținut nou și actualizați conținutul existent pentru afacerea dvs.
Deoarece majoritatea căutărilor vin prin Google, SEO se concentrează în mare măsură pe clasarea ridicată în rezultatele căutării sale. De fapt, peste 95% dintre căutările pe dispozitive mobile au fost efectuate folosind Google din 2018 până în 2019. În lumea hiperconectată de astăzi, vizitatorii site-ului se așteaptă să găsească răspunsurile pe care le caută în primele câteva rezultate. Pentru a crește în mod eficient traficul, pagina ta web ar trebui să urmărească să fie în primele zece rezultate – cu cât pagina ta apare mai sus, cu atât veți obține probabil mai multe clickuri.
Optimizarea SEO include, de asemenea, cele mai bune practici pentru viteza site-ului, subtitrări foto, link-uri și interacțiunea cu ceilalți în online. În timp ce mulți factori intră în optimizarea site-ului web, aceste resurse gratuite de marketing digital pot face procesul mai ușor.
Cu o abordare SEO corecta, poți construi recunoașterea mărcii, crește veniturile din afaceri și chiar crește credibilitatea companiei tale. Indiferent de sectorul sau dimensiunea afacerii tale, cele cinci beneficii ale includerii SEO în abordarea ta de marketing sunt menționate aici.
- Trafic crescut pe website
În timp ce majoritatea inițiativelor de marketing tind să se concentreze pe o anumită piață țintă, optimizarea SEO te poate ajuta să atrageți orice părți interesate în orice moment, indiferent de locul în care se află acestea în procesul de cumpărare. Poți atrage mai mulți clienți potențiali care ar putea fi interesați să facă afaceri cu tine dacă vizezi mai degrabă cuvinte cheie decât elemente demografice, așa cum faceți cu PPC sau publicitatea pe rețelele sociale.
- Optimizarea SEO îmbunătățește experiența utilizatorului
Prin implementarea optimizării pentru motoarele de căutare pe site-ul dvs, omorâți efectiv două păsări dintr-o singură lovitură. Site-ul dvs. nu numai că apare în căutări, dar este, de asemenea, configurat pentru a fi ușor de utilizat. Scopul SEO este de a satisface cerințele utilizatorului, fie că aceasta înseamnă crearea de material care se potrivește criteriilor de căutare sau îmbunătățirea lizibilității conținutului. Mulți oameni au așteptări mari de la site-uri web în aceste zile. Se așteaptă ca acestea să fie clare, intuitive și fulgerătoare. Când site-urile web nu funcționează așa cum se așteaptă oamenii, aceștia devin frustrați. Și dacă au o experiență proastă, aceasta poate crea o percepție negativă asupra mărcii.
- Costuri optimizate
Spre deosebire de alte tactici de marketing precum plata-pe-clic (pay-per-click), SEO nu costă nimic dacă o faci singur, cu excepția timpului tău. Motoarele de căutare accesează cu crawlere site-ul dvs. în mod constant, sporind informațiile esențiale ale acestuia și ajutându-vă să atrageți în mod natural noi clienți. Petreceți ceva timp revizuind materialele de pe site-urile web concurente cu un rang superior din nișa dvs. pentru a genera conținut superior celui al concurenților. Acest lucru vă va ajuta să profitați la maximum de eforturile de optimizare SEO. Distribuie apoi postarea pe rețelele tale de socializare.
- Crește vizibilitatea afacerii tale
Cu toții folosim aproape exclusiv Google pentru căutările noastre online. Prin urmare, oamenii vor avea mai multe șanse să aibă încredere în bunurile sau serviciile tale decât în cele ale rivalilor tăi dacă site-ul tău apare primul. Dacă utilizați tehnicile SEO potrivite, site-ul tau web va apărea în partea de sus a rezultatelor de căutare relevante. În acest fel, poti răspândi mai repede vestea despre produsul tău sau, cel puțin, veți avea mai multe oportunități de a convinge persoanele să iti folosească bunurile sau serviciile. Lăsând deoparte vânzările și conversiile, SEO ajută și la creșterea gradului de cunoaștere a afacerii. Pe măsură ce oamenii văd că numele companiei tale apare mai mult în motoarele de căutare în timp ce caută informații, cu atât afacerea ta va fi atribuită acestor subiecte. Prin urmare, optimizarea motoarelor de căutare poate duce la mai multă recunoaștere a mărcii și la căutări directe ale afacerii dvs. online legate de industria dvs.
- Strategie de marketing pe termen lung
Unul dintre avantajele date de optimizarea SEO clare aici este că optimizarea pentru motoarele de căutare este o strategie de marketing dovedită pe termen lung. După cum am menționat anterior, odată ce site-ul dvs. se află pe locul înalt în motoarele de căutare pentru cuvintele cheie țintă, aceste rezultate nu dispar de obicei peste noapte.
Atâta timp cât vă concentrați pe bunele practici SEO, puteți păstra acele locuri de top în Google, Yahoo sau Bing timp de multe luni și chiar ani. Spre deosebire de marketingul pe rețelele sociale și strategiile de marketing plătite care încetează să funcționeze de îndată ce încetați să postezi pe platformele sociale sau să plătești pentru anunțuri, SEO continuă să funcționeze zi de zi pentru a aduce mai mult trafic pe site-ul tău.
Strategia ta de marketing include si optimizarea seo? Dacă încă nu faci asta inca, consulta oferta noastra de servicii de marketing și alege sa faci un Audit SEO.